Jump to content

Photo
ερώτηση

Κρασάρει ο Finder

finder κρασάρισμα πρόβλημα

  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 OFFLINE   georgarass

georgarass

    Apple Curious

  • Member
  • 5 posts
  • Joined 08-November 10

Posted 02 September 2016 - 01:52 PM

Καλησπέρα σας.

Εδώ και λίγες μέρες κρασάρει ο Finder. Μπήκα στον Guest user και είδα ότι εκεί λειτουργεί μια χαρά.

Ποιές είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνω?

Έχω ένα iMac mid 2010.

Τρέχω το 10.9.5

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 



#2 OFFLINE   e-Novator

e-Novator

    Administrator

  • Administrators
  • 6,941 posts
  • Joined 18-July 10
  • Real Name: Γιαννης
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Apple Family Tree: iMac Retina 5K, 27-inch, 2017, 3.5Ghz Quad, 40GB RAM, iPhone 6S 64Gb, iPad Air 2 64, iPod Nano 6G 16Gb

Posted 03 September 2016 - 10:06 AM

  1. Ανοιξε ενα παραθυρο Finder και πήγαινε στον φάκελο  Home > Library > Preferences.
  2. Σβησε το αρχειο com.apple.finder.plist.
  3. Επίσης σβησε το αρχείο com.apple.sidebarlists.plist.
  4. Άδειασε τον Κάδο και ξαναδοκίμασε 

"Every choice is the death of all other possibilities"

 

 


#3 OFFLINE   georgarass

georgarass

    Apple Curious

  • Member
  • 5 posts
  • Joined 08-November 10

Posted 04 September 2016 - 09:54 AM

Δυστυχώς τίποτα! 
Επίσης δε έγινε τίποτα και με την εντολή "find ~ -type f -name .DS_Store -delete" στο τερματικό.

Άβυσσος...



#4 OFFLINE   e-Novator

e-Novator

    Administrator

  • Administrators
  • 6,941 posts
  • Joined 18-July 10
  • Real Name: Γιαννης
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Apple Family Tree: iMac Retina 5K, 27-inch, 2017, 3.5Ghz Quad, 40GB RAM, iPhone 6S 64Gb, iPad Air 2 64, iPod Nano 6G 16Gb

Posted 04 September 2016 - 10:00 AM

Δυστυχώς τίποτα! 
Επίσης δε έγινε τίποτα και με την εντολή "find ~ -type f -name .DS_Store -delete" στο τερματικό.

Άβυσσος...

μήπως χρησιμοποιείς κάποια εφαρμογή τρίτων οπως το totalfinder?

 

επισης

έχεις αντίγραφο από time machine? σε περίπτωση που εν βρεις λύση τουλάχιστον ξέρεις πως κάτι πάει λάθος στο συγκεκριμένο λογαριασμό στο mac σου και όχι στο σύστημα 


"Every choice is the death of all other possibilities"

 

 


#5 OFFLINE   georgarass

georgarass

    Apple Curious

  • Member
  • 5 posts
  • Joined 08-November 10

Posted 04 September 2016 - 10:03 AM

Όχι δεν έχω κάποια άλλη εφαρμογή και δυστυχώς ούτε αντίγραφο.

Δε ξέρω αν έκανα update το λογισμικό αν βοηθούσε, ή πρέπει να κάνω clean install...



#6 OFFLINE   e-Novator

e-Novator

    Administrator

  • Administrators
  • 6,941 posts
  • Joined 18-July 10
  • Real Name: Γιαννης
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Apple Family Tree: iMac Retina 5K, 27-inch, 2017, 3.5Ghz Quad, 40GB RAM, iPhone 6S 64Gb, iPad Air 2 64, iPod Nano 6G 16Gb

Posted 04 September 2016 - 10:09 AM

Όχι δεν έχω κάποια άλλη εφαρμογή και δυστυχώς ούτε αντίγραφο.

Δε ξέρω αν έκανα update το λογισμικό αν βοηθούσε, ή πρέπει να κάνω clean install...

κάλο θα είναι να υπάρχει πάντα αντίγραφο ασφαλείας

ιδιαίτερα όταν το λειτουργικό σου δίνει δωρεάν πρόγραμμα για αντίγραφα ασφαλείας

 

κοίτα αν μετά από repair permissions αν κάνεις

και δεν γίνει τίποτα εγώ λέω άπλα να δημιουργήσεις έναν νέο λογαριασμό

με administrator χαρακτηριστικά

και όταν δεις πως όλα λειτουργούν σωστά να σβήσεις τον λογαριασμό που έχει το πρόβλημα 


"Every choice is the death of all other possibilities"

 

 


#7 OFFLINE   georgarass

georgarass

    Apple Curious

  • Member
  • 5 posts
  • Joined 08-November 10

Posted 04 September 2016 - 10:14 AM

Ναι το ξέρω τι πατάτα έχω κάνει που δεν έχω κρατήσει αντίγραφο! Τώρα αργά! 

OΚ αρχικά θα δοκιμάσω με repair permissions και βλέπουμε! 

Σε ευχαριστώ!


  • e-Novator likes this





Also tagged with one or more of these keywords: ερώτηση, finder, κρασάρισμα, πρόβλημα

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users