Jump to content

Photo
- - - - -

Macbook - office 2016


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 OFFLINE   konstantinos86

konstantinos86

    Apple Baby

  • Member
  • 1 posts
  • Joined 09-May 17

Posted 09 May 2017 - 05:03 PM

Καλησπερα. Εχω ενα macbook pro και προσφατα εγκατεστησα τα office 2016. Παρατηρησα οτι η αυτοματη συμπληρωση του excel δεν λειτουργει σωστα. Δηλαδη παω να δημιουργησω ενα προγραμμα βαζω στο πρωτο κουτι ΔΕΥΤΕΡΑ με κεφαλαια και σερνω προς τα κατω για να μου συμπληρωσει τις υπολειπες μερες της εβδομαδας αλλα μου τις βαζει ολες με μικρα και τονους. Σε windows μου το συμπληρωνει αυτοματα με κεφαλαια. Το εχει ψαξει κανεις? ξερει πως μπορω να το φτιαξω? Ευχαριστω!







Similar Topics Collapse

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users